četrtek, 14. januar 2010

Oblikovanje logotipov, nekaterim pač ni uspelo

Prenovitev logotipa je lahko dvorezen meč. Nekaterim uspe, zgodijo pa se tudi napake. Moj osebni zmagovalec je Mastercard. Imeti tako prepoznaven logo in ge preoblikovati, verjetno že vedo zakaj.

Na levi so stari logotipi, na desni pa prenovitve logotipov.


Definitivno flop desetletja.










Še kar uspešno.









Kaj je to???






Malce prevetren logo. Dobro ...










Menim, da zelo uspešen redizajn logotipa.











Zelo uspešen redizajn logotipa, kakor tudi imena.













Ni pripomb.










Lepo.












Kdo je koga pokopiral? Zelo spominja na eno naših priznanih blagovnih znamk.











Prenovljen.
Hm, ne vem če sem čisto prepričan.

Uspešno.


Web 2.0 vpliv.

Všečno..

Pepsi je skozi stoletje tolikokrat prenovil svoj logo, da jim enkrat celo mora uspeti. Meni osebno najboljši tisti iz leta 1973.


















Ste mislili, da lahko obstaja kakšna lestvica brez Microsofta? Očitno ne.


Vsi logotipi in blagovne znamke so last njihovih lastnikov

Ni komentarjev:

Objavite komentar