petek, 18. maj 2012

Kozmogrami - Robi Lavin

Svetovanje se uporablja holistično za vsa življenjska področja, individualno za vsakega posameznika, v spodbujanju človekovega potenciala. Ciljno vodilo je, da vsi viri ki jih posameznik potrebuje, so v njem samem ; čigar interes je : doseganje polnega potenciala samouresničitve, osebna rast, doseganje ciljev, sledenje talentom, zdravo duševno in telesno življenje, avtentično osmišljeno življenje.

Kozmogrami

"V današnji danosti polne lune, katera mi omogoča poglobljen duhovni študij, sem se tokrat posvetil iskanju spoznanj o svoji integraciji. Izhodišče sem si zastavil centralno, v vsebinski resonanci s prav vsemi vidiki mojih aktivnosti-poklicnih in osebnih, z namenom da nobena plat mojega bivanja ni izuzeta. Uporabil sem svoj preizkušen pristop avtoanalize ( od spodaj gor ) in dopolnjujoče metode intuitivnega vedenja ( od zgoraj dol ). Metoda razkrije globlje duševne mehanizme delovanja ( preteklost ) in navezujoče usmeritve ustvarjalnih nalog ( prihodnost ). Tudi v tem primeru sem se zbrano potrudil integrirati preteklost in prihodnost v enovito časovnico razvoja, brez prekinitev.
Ugotavljam, da se naši skriti potenciali večkrat znajdejo izgubljeni v labirintu naše duševnosti. Edina pot da se jih najde je, da ¨ prepotujemo ¨ labirint svojih duševnih vozlov prav do sredine - notranjega izvora. Pot samospoznavanja lahko poimenujemo notranji labirint. S tem delom ozaveščamo svoje duševne lastnosti, dokler ne prepoznamo izvorni značaj svoje duše, kjer se nahaja centralna rešitev za naše življenje. V tej končni fazi notranjega dela s sabo, se tudi naši izgubljeni ( latentno pozabljeni, zastrti ) potenciali vrnejo na svoje mesto. Povdarek velja na opozorilu, da vkolikor ne pridemo do središča notranjega labirinta ( transpersonalni stik s svojo dušo ), lahko nebogljeno,neuspešno iščemo rešitve v neskončnost! In obratno, zgodbe ki se nam lahko vlečejo zelo dolgo, dobijo v stanju izvora končen razplet."

Ni komentarjev:

Objavite komentar